Search Results

Search results 101-120 of 205.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Congratulations Shaggy ! Great Battle ! Number one in the ranking, number one for the hof .... I don't understand why dios put himself the hof on the forum. He is not the attacker and he has not merit ... but yes, it's the only thing he could do ! LOL Good rebuild !

  • In Berserkers we like to party

    -Nell- - - Bar

    Post

    Quote from KaRmA: “ 3. French screwed the server.” LOOOOOOL! oui tu aimes parler, mais si tu pouvais dire des choses intelligentes, ça nous arrangerait Pour le bien de la communauté, essaye de faire un effort, thank you 1Shaggy [FREAM]fr56.929314.1772.76*1072.8*10738 7Shaggy 17.388.134Colonel Commandant VS 2Prett [MW]de52.529360.6552.42*1072.46*10740 86Prett 2.818.458Lieutenant Commandant Alors c'est bizarre, mais le top 2, on en entend jamais parler ?? Pourtant y a pas de grande différence de p…

  • In Berserkers we like to party

    -Nell- - - Bar

    Post

    Quote from robbyatmlc: “Shaggy is a joke of a player point collector that just talks trash and hits the "build merc" button on someone elses account... What he says has no impact” toi tu commences sérieux à gonfler avec tes posts aussi inutiles les uns que les autres. Va jouer sur l'autoroute, t'es le mec le plus inutile qui soit. Et si shaggy ne fait que de parler (= Messages 58), que dire de toi ?? Ha oui, tu brasses du vent !

  • $$$M$$$ ( Menes ) vs Cesc

    -Nell- - - Hall of Fame

    Post

    je suppose que la folle c'est pour moi ?! mdr Je te félicite mon ptit GG pour ce très beau hof et bonne reconstruction à tous les 2

  • Hola vengo a spamear!

    -Nell- - - Spamcorner

    Post

    Quote from DiosNadal: “93-Nell- 2.048.002 comandante de Campo :love:” And what's the problem ? I am not top 7 ! but 144 .... so ... and 144 is my best ranking

  • Ataques Valientes

    -Nell- - - Bar

    Post

    I said to protect your mercenaries Happy carnival lol Rapport de Combat: XXXXXX (-Nell-) >>> XXXXXX (Temistocles) Tour de combat 1 Troupes Numéro Détruit Numéro Détruit Casseur 0 0 2 2 Transporteur 0 0 110 90 Mercenaire 425 75 204 168 Assassin 0 0 297 244 Tour de combat 2 Troupes Numéro Détruit Numéro Détruit Transporteur 0 0 20 20 Mercenaire 350 0 36 36 Assassin 0 0 53 53 Ressources Emportées Armes 1.918.453 Munitions 944.129 Alcool 63.723 Dollars 0 213 Temistocles [M/G] es 35.062 111.964 17.64…

  • Ataques Valientes

    -Nell- - - Bar

    Post

    Ok thank you. But see you soon ! Lol

  • Ataques Valientes

    -Nell- - - Bar

    Post

    Quote from Temistocles: “I never had 130 merces at the old acount . . . my best number it 150 right now hahahah maybe there is another attack so ...” I have the report. So say what you want ... it s not a problem for me and for my family. You can arrange the reality as you like lool See you soon...

  • Ataques Valientes

    -Nell- - - Bar

    Post

    You say that i lie???? Sorry but i dont lie et i dont speak about the attack of today I have the report! Noob!! Protect your mercenaries because you are de lyer!!!!

  • Ataques Valientes

    -Nell- - - Bar

    Post

    loool Shaggy et leonida He prefer this kind of RC mdr Rapport de Combat: XXXXXXX (-Nell-) >>> XXXXXX (Temistocles) Tour de combat 1 Troupes Numéro Détruit Numéro Détruit Casseur 0 0 1 1 Transporteur 0 0 41 37 Tireur d'élite 0 0 9 8 Mercenaire 143 13 69 63 Assassin 0 0 53 48 Tour de combat 2 Troupes Numéro Détruit Numéro Détruit Transporteur 0 0 4 4 Tireur d'élite 0 0 1 1 Mercenaire 130 0 6 6 Assassin 0 0 5 5 Ressources Emportées Armes 751.849 Munitions 751.849 Alcool 476.080 Dollars 21.442

  • GG mon poulet ! Un superbe contre, géré comme un boss Y a que Cesc qui a pas compris que c'était un contre pour faire un commentaire aussi inutile !

  • Quote from Cesc: “Quote from -Nell-: “C'est toujours les mêmes joueurs qui sont d'une mauvaise foi habituelle” i dont even know you existed in this game, i only saw your name when you are commenting on board. :D” And ??? Very interesting

  • GG Garde, tes mercos à gros biscottos ont encore bien travaillé lol

  • C'est toujours les mêmes joueurs qui sont d'une mauvaise foi habituelle

  • Je suis Charlie [PDC] Vs TKD [Kmkz]

    -Nell- - - Other Attacks

    Post

    Superbe contre mon grizzly Suis fière de toi Bravo !!

  • Bravo Menes, très beau hof

  • Gina [PDC] vs osmnuel [Berserk]

    -Nell- - - Hall of Fame

    Post

    lol c'est sur que se frotter à Gina demande d'avoir un peu + de corones

  • Great Hof, GG

  • Gina [PDC] vs osmnuel [Berserk]

    -Nell- - - Hall of Fame

    Post

    WOuahh Superbe Hof !! Démonstration de force en toute beauté lol Et merci pour la dédi, non mais fallait pas hein lol

  • Bravo pour ce combat Bonne reconstruction.